BA esitab plaani IT uuendamiseks, AI lisamiseks ja veebisaidi värskendamiseks

Collapse
X
 
  • Aeg
  • Show
Puhasta kõik
uued postitused
  • Maku
    IT huviline
    • Apr 2023
    • 60

    BA esitab plaani IT uuendamiseks, AI lisamiseks ja veebisaidi värskendamiseks



    Lennufirma kavatseb migreerida 700 süsteemi pilve ja käivitada Teamsi kohandatud versiooni, et toetada lennu ajal klientide suhtlemist maapealsete töötajatega.

    ・British Airways avalikustas 7 miljardi dollari suuruse moderniseerimisprogrammi, mis näeb ette sadade süsteemide üleviimist pilve ning tehisintellekti (AI) ja õhust maale klienditeeninduse juurutamist.

    ・Selle nädala alguses teatas BA tegevjuht Sean Doyle moderniseerimiskavast, mis hõlmab pühendumust pakkuda maailmatasemel kliendikogemust ja moderniseerida IT-d.

    ・Eelmisel aastal teatas analüütik Forrester, et lennufirmad kaotavad iga-aastasest tulust 1,4 miljardit dollarit, kuna nad ei paku kõikehõlmavat kliendikogemust. BA on kasutanud oma arsenalis tehisintellekti ja lennukite ühenduvust, et reisijad rahul oleks.

    ・Strateegiat tutvustaval üritusel ütles ta: "Oleme teekonnal oma inimeste ja klientide jaoks parema BA poole, mida toetab ümberkujundamisprogramm, mille kohaselt investeerime järgmise kahe aasta jooksul 7 miljardit naela, et muuta meie äri murranguliseks. .”

    ・Viimase kuue aasta jooksul on lennufirmal olnud mitmeid suuri IT-katkestusi, mis andmekeskuse rikete tõttu lende häirisid. Teabevoliniku büroo määras talle ka 20 miljoni naela trahvi andmerikkumise eest, mis paljastas mõne kliendi isiku- ja finantsandmed. Tema kõnes käsitletud valdkondade hulgas on 750 miljoni naela suurune investeering BA IT-infrastruktuuri, et järgmise aasta alguseks migreerida 700 süsteemi ja tuhandeid servereid pilve.

    ・Lennufirma teatas, et investeerib oma töö käigus 100 miljonit naela masinõppesse, automatiseerimisse ja tehisintellekti. BA ütles, et neid tehnoloogiaid kasutatakse täiustuste edendamiseks alates broneerimisest kuni pagasi käitlemiseni, aidates muuta selle toimimist revolutsiooniliseks, kiirendada väljumisi ja reageerida häiretele. "Uued uuenduslikud tööriistad aitavad ennustada viivitusi (ajendavad ennetavaid meetmeid häirete vähendamiseks) ja analüüsivad reaalajas ilma, lennukite läbilaskevõimet ja kliendiühenduste andmeid, et aidata meeskondadel teha paremaid otsuseid," ütles BA.

    ・Doyle lisas: "Investeerime palju ka uue ba.com-i veebisaidi ja rakenduse arendamisse ning oleme laseriga keskendunud oma äri muutmisele ja klientide valupunktide parandamisele."

    ・Digitaalset kasutajakogemust täiustatakse uue veebisaidi ja mobiilirakenduse kaudu, mis pakub seda, mida BA nimetas "sügavamaks isikupärastamiseks". Uuendatud veebisait ba.com, mis on praegu beetaversioonis, pakub klientidele mitmesuguseid iseteenindusteenuseid, mis võimaldavad neil veebis oma reiside üle suuremat kontrolli ja muudatusi teha, selle asemel, et helistada mõnele lennufirma klienditeenindusse. keskused oma plaane muutma. Esialgsed muudatused hakkavad kehtima aasta lõpus.

    ・Lennufirma teatas, et on ka esimene, kes pakub Wi-Fi-toega lennuaegset klienditeenindusteenust, mis põhineb Microsoft Connected Teamsi eritellimusel valmistatud versioonil, mis pakub maast õhku klienditeenindust.

    ・Microsofti British Airwaysi jaoks loodud süsteem BA ütles, et süsteem võimaldab kohapealstel klienditeenindusmeeskondadel suhelda salongipersonali kolleegidega rohkem kui 300 lennul päevas. Funktsionaalsus võimaldab meeskonnal aidata lahendada ootamatuid probleeme enne, kui lend maandub ühes lennufirma enam kui 200 sihtkohast.​


    https://www.computerweekly.com/news/...update-website
Töötlen...